ZASADY UDZIELANIA TELEPORAD W POZ w Łomżyńskim Centrum Medycznym Sp. z o.o.
- Teleporada udzielana jest w formie rozmowy telefonicznej, w dni robocze, w godzinach 8:00-18:00.
- Wszystkie teleporady realizowane są po wcześniejszej rezerwacji (ustaleniu terminu).
- Rezerwacji terminu teleporady można dokonać w następujący sposób:
a) telefonicznie pod numerem 862 166 555,
b) mailowo: recepcja@medycynalomza.pl. - Pracownik POZ oddzwania na numer telefonu zapisany w karcie pacjenta, w systemie informatycznym przychodni.
- W przypadku nieodebrania telefonu przez pacjenta, pracownik POZ podejmuje trzykrotna próbę dodzwonienia się, w odstępach nie krótszych niż 5 min. Przy braku odbioru teleporada zostaje anulowana.
- Jeżeli ze względu na stan zdrowia pacjenta świadczenie nie jest możliwe do zrealizowania w formie teleporady, pracownik medyczny podejmuje decyzję o wizycie osobistej w przychodni. Termin wizyty ustala pielęgniarka, lub położna POZ.
- E-receptę pacjent może otrzymać:
a) przez stronę internetową www.medycynalomza.pl,
b) podczas teleporady,
c) podczas wizyty osobistej w poradni. - E-skierowanie i e-zlecenia na wyroby medyczne, badania dodatkowe (laboratoryjne lub obrazowe) pacjent może otrzymać:
a) podczas teleporady,
b) podczas wizyty osobistej w poradni. - Wykonanie zleconych badań diagnostycznych ustala pielęgniarka POZ, która kontaktuje się telefonicznie z pacjentem i zaprasza go na konkretny termin pobrania krwi, lub wykonania badania.
- Pacjent ma możliwość założenia Internetowego Konta Pacjenta (IKP):
a) samodzielnie poprzez stronę: www.medycynalomza.pl,
b) z pomocą pracownika rejestracji po uprzednim umówieniu się.